Koolituskalender
Innovaatilised meetodid inimeste kaasamiseks ja protsesside lihtsustamiseks
Kuidas muuta protsessid lihtsaks, töötajad rõõmsaks ja kliendid rahulolevaks?
Praktiline tööriistakast meeskonna ja protsesside juhtimiseks
TUTVUSTUS
Me keegi ei soovi oma aega ega energiat mõttetutele tegevustele raisata. Seda ei soovi ka meie kliendid ega töötajad. Ometi on paljud süsteemid ja protsessid ettevõtetes sageli kohmakalt, üksteisest eraldatult ja lohisevalt üles ehitatud. Puudub side protsesside ja inimeste vahel. Inimesed töötavad eraldi, teevad dubleerivaid tegevusi või hoopis tegevusi, mida selliselt polegi mõttekas enam teha. See aga vähendab nende töörõõmu ja rahulolu.
Ka kliendid kaotavad meie toodete ja teenuste vastu huvi, kui klienditeekond on konarlik ja täis tüütuid takistusi või möödarääkimisi. On aeg pöörduda tagasi lihtsuse juurde, sest kõik geniaalne on alati lihtne.
Kui tahad teada, kuidas muuta oma töö protsessid ja süsteemid lihtsaks, töötajad rõõmsaks ja kliendid rahulolevaks, siis tule koolitusele “Innovaatilised meetodid inimeste kaasamiseks ja protsesside lihtsustamiseks”.
Koolituse eesmärgiks on anda sulle innovatiivsed, praktilised ja inimkesksed tööriistad ja juhtnöörid, mis aitavad:
- sul luua oma organisatsioonis lihtsaid ja õlitatult toimivaid süsteeme ja protsesse;
- suurendada meeskondade pühendumust, koostööd, loovust ja töörõõmu;
- tõsta klientide rahulolu ja parandada kliendikogemust.
Koolitusel omandatud teadmised ja oskused võimaldavad sul tänases turbulentses maailmas kiiresti kohaneda, teha vajalikke otsuseid ning juhtida muutuseid, mida sinu töötajad ja kliendid hetkel kõige enam vajavad.
Koolituse tulemusena:
- Oskad luua oma organisatsioonis lihtsaid ja toimivad süsteeme ning protsesse.
- Tead, kuidas lammutada “silotorne” ning luua üksteist toetav, motiveeriv ja arengut väärtustav töökeskkond.
- Tead, kuidas muuta teenused inimkeskseteks, selgeteks ja kaasahaaravateks.
- Oled juhina veelgi suuremas ühenduses iseenda potentsiaali ja väega.
PÕHITEEMAD
⊕ Mis on teenusedisain?
⊕ Mis on coaching?
⊕ Coachingu ja teenusedisaini kokkupuutekoht ja väärtusloome
⊕ Väärtused ja identiteet, väärtuste leidmise harjutus
⊕ Persoona ja empaatiakaart
⊕ Kliendiuuringud ja innovatsioonimängud
⊕ Põrgu harjutus
⊕ Disney strateegia
⊕ Loogilised tasandid
⊕ Kliendi teekonna kaardistamine
⊕ Purjekas ja ankrud
Vaata ka koolituse õppekava: Innovaatilised meetodid inimeste kaasamiseks ja protsesside lihtsustamiseks
Ning loe lähemalt meie blogist ning vaata vestlust koolitajatega, miks juhtide jaoks on oluline mõista ja rakendada nii teenusedisaini kui ka coaching’ut.
KELLELE KOOLITUS ON MÕELDUD?
Koolitus sobib ettevõtete/organisatsioonide juhtidele, allüksuste juhtidele, projektijuhtidele, teenuste juhtidele, arendusjuhtidele, protsesside juhtidele, tippspetsialistidele nii era- kui ka avalikust sektorist.
KOOLITAJAD
AGNES PULK on koolitaja ja teenusedisainer, kes 2016. aastal lõi oma teenusedisaini ettevõtte ja tõi turule Disainivõtme brändi. Agnesel on teenuste disaini ja juhtimise magistrikraad Tartu Ülikooli Pärnu Kolledžist ning tema eriliseks kireks on inimkesksete ja ligipääsetavate teenuste ja protsesside disain ning loovmeetodite kasutamine kliendiuuringutel ja meeskondade juhtimisel. Koolitaja ja teenusedisainerina on Agnes aidanud nii avaliku kui erasektori organisatsioone ja juhte teenuste parendamisel ja uute teenuste loomisel.
EIKE TÕNISMÄE on koolitaja, ekspert, mentor ja coach. Eike meelisteemad on coachiv juhtimine, juht kui liider ja coach, mentorlus, meeskondade juhtimine ja juhendamine.
Eike on koostanud mitmeid juhendamis- ja mentorprogramme ning on rahvusvaheliselt sertifitseeritud ‘Professional Coach’ (Erickson College International). Antud väljaõpe omab rahvusvahelist ICF-i akrediteeringut. Eike omab rahvusvahelist treenerite sertifikaati: “Standing in Contribution: A Trainer’s Training”.
Eike on avaldanud kaks raamatut – „Mentorlus – jagatud areng“ (2006) ja „Juhendamine ja mentorlus“ (2008) – ja teda võib pidada mentorluse ja coaching’u teema pioneeriks Eestis.
Eike on:
⊕ korraldanud koostöös Kanada coachingu kooliga (Erickson College International) rahvusvaheliselt akrediteeritud ja tunnustatud coach’ide väljaõpet alates 2013. aastast;
⊕ mitme juhendamise ja mentorlusealase raamatu autor;
⊕ esimene mentorluse ja coaching’u teema koolitaja Eestis.
Praktilised kogemused ja sertifikaadid:
⊕ Sertifitseeritud ‘Professional Coach’ – ICF-i poolt akrediteeritud coachingu koolitusprogramm
⊕ Sertifikaadid “A Trainer’s Trainer” ja “Training for Trainers: Advanced Level Skills” – ICF-i poolt akrediteeritud rahvusvaheline treener
⊕ MBA kraad, rahvusvaheline ärijuhtimine konsultatsiooni suunal
KOOLITUSE MAHT
Programm kestab 4 päeva, kokku 40 akadeemilist tundi (sh. kontaktõpe 32 akadeemilist tundi, veebinõustamine 2 akadeemilist tundi ja kodutöö 6 akadeemilist tundi).
TOIMUMISAEG JA -KOHT
Koolitust on võimalik tellida sisekoolitusena.
HIND
Küsi hinnapakkumist!
LISAINFORMATSIOON JA REGISTREERIMINE
Võta meiega julgesti ühendust kas helistades, meili teel või alloleva vormi kaudu.
E-mail: info@ intelligentne.ee
Telefon: (+372) 629 9260