Suhtlemine
Kuidas luua püsivaid kliendisuhteid?
VENE KEELES
TUTVUSTUS
Lühikoolitusel keskendume parimatele kogemustele, kuidas luua oma ettevõttes sügavaid ja tähenduslikke kliendisuhteid.
Koolitusel tutvume tugevate kliendisuhete loomise 8 põhimõttega. Arutame koos, kuidas luua oma ettevõttes kliendist sügavalt hoolimise kultuuri, tugevaid püsisuhteid, mida sümboolselt nimetame „kallistamise kultuuriks“.
Õpime veelgi paremini mõistma iseenda ja oma klientide vajadusi läbi isiksusetüüpide prisma. Koolitus toimub vene keeles.
Koolituse eesmärgiks on:
⊕ mõista püsivate kliendisuhete loomise praktilisi tegevusi;
⊕ õppida, kuidas luua veelgi sügavamaid ja püsivamaid kliendisuhteid;
⊕ mõista iseennast ja oma klientide käitumiseelistusi.
Koolituse tulemusena on osaleja:
⊕ praktiseerinud püsikliendisuhete loomise 8 „kallistamisjuhist“;
⊕ saanud juurde palju uusi ideid oma püsikliendisuhete arendamiseks;
⊕ mõistab veelgi paremini erinevaid klienditüüpe ja oskavad kohanda oma käitumist klientidega.
PÕHITEEMAD
⊕ Suurim muudatus suhteturunduses ja klienditeeninduses
⊕ Mida tähendab kallistamise kultuur?
⊕ Kallistamise kultuuri 8 tegevuspõhimõtet
⊕ Tegevused, mis aitavad luua püsivaid kliendisuhteid
⊕ Erinevate klienditüüpide mõistmine
⊕ Oma käitumise kohandamine oma klientidega
⊕ Kokkuvõte päevast
Vaata ka õppekava: Kuidas luua püsivaid kliendisuhteid?
KELLELE KOOLITUS ON MÕELDUD?
Koolitus sobib kõikidele igapäevaselt toodete või teenuste müügiga tegelevatele inimestele, samuti erineva tasandite juhtidele ja meeskondade juhtidele.
KOOLITUSE MAHT
4 akadeemilist tundi.
TOIMUMISAEG JA -KOHT
Koolitus toimub veebikeskkonnas Zoom. Täpsem info saadetakse registreerunutele e-posti teel.
HIND
Küsi pakkumist!
Osavõtutasu sisaldab koolitusmaterjale.
LISAINFORMATSIOON JA REGISTREERIMINE
Loe koolituse venekeelset tutvustust siit: КАК НАСТРОИТЬ ДОЛГОСРОЧНЫЕ ОТНОШЕНИЯ С КЛИЕНТАМИ?
Koolituse korraldaja ja läbiviija on Intelligentne Grupp OÜ. Võta meiega julgesti ühendust kas helistades, meili teel või alloleva vormi kaudu.
E-mail: info@ intelligentne.ee
Eesti keeles informatsiooni küsimiseks helista (+372) 56 673 831 (Eike) ja vene keeles informatsiooni küsimiseks telefonil (+372) 50 41 076 (Oksana).