Persoonibränd ja selle turundamine

AVALIK KOOLITUS

TUTVUSTUS

Ootame kõiki huvilisi osalema persoonibrändi ja selle turundamise töötoas. Kahepäevase töötoa eesmärgiks on aidata coachidel luua tugev persoonibränd ja töötada välja strateegiad oma äri kasvatamiseks. Töötoa käigus käsitletakse olulisi oskusi ja teadmisi, mida on vaja, et olla coachina edukas tänapäeva konkurentsitihedas maailmas. On selge, et coachina turule tulles ei piisa pelgalt omandatud coachingu oskustest ja teadmistest. Coachid peavad välja töötama ka tugeva persoonibrändi, mis eristab neid teistest coachidest, ja koostama korraliku turundusplaani uute klientide saamiseks.

Töötoas on sul võimalik õppida kogenud MCC tasemel coachilt Pedja Jovanovicilt, kes alustas oma äri nullist ning ehitas üles seitsmekohalise käibega ettevõtte. Samuti saad väärtuslikke kontakte teiste koolitusel osalejatega ning teed kaasa praktilisi tegevusi ja harjutusi, mis aitavad sul õpitut oma äri heaks rakendada.

PÕHITEEMAD

Koolituse esimesel päeval keskendume sinu persoonibrändi määratlemisele. Aitame sul tuvastada oma ainulaadse brändi olemuse, mõista oma sihtrühma, luua köitvaid turundusmaterjale ja arendada tugevat kohalolekut veebikeskkondades. Esimese päeva lõpuks on sul selge arusaam oma persoonibrändist ja sellest, kuidas seda oma coachingu äri kasvatamiseks kasutada.

Teisel päeval keskendume sinu ettevõtte kasvatamisele. Õpetame sulle, kuidas tõhusalt võrgustikku luua, kuidas müügikontakte koguda ja maksvateks klientideks muuta. Samuti saad teada, kuidas kujundada hinda ja pakettide pakkumisi, luua soovitusturunduse programmi ja müüa ettevõtetele nõustamisteenuseid. Teise päeva lõpuks on sul selge plaan ja tööriistad, et viia oma coachitöö järgmisele tasemele.

1. päev: Persoonibrändi määratlemine

Oma tee valimine: kas olla vabakutseline, luua süsteem või olla osa süsteemist
⊕ Erinevad coachitöö variandid
⊕ Iga variandi plusside ja miinuste hindamine
⊕ Isiklike ja ametialaste eesmärkide kindlaksmääramine ning nende vastavus olemasolevate coachitöö variantidega
⊕ Erinevate variantide finantsmõju
⊕ Valitud suunal kirjeldava äriplaani väljatöötamine
⊕ Valitud suunal edu saavutamiseks vajalike ressursside ja toetuse tuvastamine

Sissejuhatus persoonibrändingusse
⊕ Persoonibrändi tähtsus coachide jaoks
⊕ Persoonibrändi komponentide mõistmine
⊕ Näiteid edukast persoonibrändi loomisest coachingu valdkonnas

Sihtrühma ja nende vajaduste mõistmine
⊕ Ideaalkliendi profiili määratlemine
⊕ Ideaalklientide vajaduste ja valupunktide mõistmine
⊕ Turu-uuringute läbiviimine oma sihtrühma paremaks mõistmiseks
⊕ Kliendiprofiili väljatöötamine turundustegevuste suunamiseks

Ainulaadse persoonibrändi määratlemine
⊕ Ainulaadsete tugevate külgede, väärtuste ja eriteadmiste tuvastamine
⊕ SWOT analüüsi läbiviimine, tuvastamaks oma tugevused, nõrkused, võimalused ja ohud
⊕ Teistest coachidest eristuva brändi positsioneerimise põhimõtte
⊕ Sinu väärtuspakkumist edastava persoonibrändi põhimõtte loomine
⊕ Brändi stiilijuhendi ja visuaalse identiteedi loomine

Brändisõnumi ja väärtuspakkumise väljatöötamine
⊕ Sihtrühma kõnetava brändisõnumi loomine
⊕ Unikaalse väärtuspakkumise väljatöötamine, mis eristab sind teistest coachidest
⊕ Sinu kui coachiga koostöötamise eeliste tuvastamine
⊕ Brändisõnumi loomine, mis edastab tõhusalt sinu väärtuspakkumist
⊕ Persoonibrändi sõnumi esitamise harjutamine enesekindluse ja selguse tõstmiseks

Esimese päeva lõpuks on osalejal selge arusaam oma persoonibrändist ja sellest, kuidas seda tõhusalt kommunikeerida. Osaleja on välja töötanud tugeva brändi positsioneerimise sõnumi, ainulaadse väärtuspakkumise ja järjepideva brändi identiteedi, mis juhivad tema turundustegevust ja aitavad konkurentsitihedal coachingu turul silma paista.

2. päev: Oma ettevõtte kasvatamine

Teenusteportfell – oma pakkumise koostamine
⊕ Sihtrühma vajaduste mõistmine
⊕ Persoonibrändiga kooskõlas oleva selge ja sisutiheda teenusepakkumise loomine
⊕ Sinuga koos töötamise eeliste tuvastamine
⊕ Sinu ideaalklientide vajadustele vastavate pakettide pakkumiste väljatöötamine

Kuidas leida kliente?
⊕ Erinevate turunduskanalite tuvastamine potentsiaalsete klientideni jõudmiseks
⊕ Persoonibrändiga kooskõlas oleva turundusplaani väljatöötamine
⊕ Võrgustiku loomise strateegia väljatöötamine potentsiaalsete klientide ja partneritega suhete loomiseks
⊕ Kaasahaaravate turundusmaterjalide loomine potentsiaalsete klientide ligitõmbamiseks

Turundusstrateegia ja -plaani väljatöötamine
⊕ Turundusplaani elemendid
⊕ Turunduse eesmärkide määratlemine
⊕ Turundustegevuste SWOT analüüsi läbiviimine
⊕ Persoonibrändiga kooskõlas oleva turundusmeetmestiku (marketing mix) väljatöötamine

Hinnastrateegia ja pakettide pakkumiste väljatöötamine
• Hinnakujundusstrateegia ja selle mõju sinu ettevõttele
• Erinevate hinnakujundusmudelite määratlemine ja nende rakendamine coachingus
• Sinu ideaalklientide vajadustele vastavate pakettide pakkumiste loomine
• Coachingu teenuste tõhus hinnastamine klientide ligitõmbamiseks ja hoidmiseks

Konsultatsiooniteenuste müük ettevõtetele
• Ärikliendi vajaduste ja valupunktide mõistmine
• Ettevõtete otsustajate ja peamiste huvigruppide väljaselgitamine
• Nõuandliku müügi lähenemisviisi väljatöötamine, mis keskendub kliendi vajadustele
• Ettevõtte spetsiifiliste vajadustega arvestavate pakkumiste koostamine
• Ettevõtte eelarve ja ootustega kooskõlas oleva hinnastamise strateegia väljatöötamine

Teise päeva lõpuks on osalejal selge arusaam, kuidas oma äri tõhusate turundusstrateegiate ja -taktikate abil kasvatada. Ta on välja töötanud köitvad turundussõnumid, mis aitavad luua tugevat kohalolekut veebikeskkondades ning luua suhteid potentsiaalsete klientide ja partneritega. Osalejal on ka selge müügiprotsess müügikontaktide maksvateks klientideks muutmiseks, persoonibrändiga kooskõlas olev hinnastrateegia ja soovitusturunduse programm, mis aitab äritegevust suusõnalise turunduse kaudu kasvatada.

Vaata ka koolituse õppekava: Persoonibränd ja selle turundamine

KELLELE KOOLITUS ON MÕELDUD?

Koolitus on mõeldud eelkõige coachidele ja nõustajatele, kes soovivad arendada persoonibrändi ning kasvatada oma äri. Kursus on avatud ka teiste valdkondade esindajatele, kes on huvitatud oma persoonibrändi arendamisest.

KOOLITAJAD

Pedja Jovanović on ettevõtja, konsultant, professionaalne koolitaja ja ICF-i (International Coaching Federation) akrediteeritud coach (MCC). Ta on suurte kogemustega ekspert nii organisatsioonide, meeskondade kui ka isikliku arengu nõustamisel. Alates 2011. aastast on ta vanempartner Atria Grupis, rahvusvahelises konsultatsioonifirmas, mis pakub erinevaid hindamisvahendeid, arenguprogramme, erialast koolitust, coachingu ja mentorluse teenust nii organisatsiooni kui isiklikuks arenguks. Pedja on ka üks 2023. aasta Äripäeva rahvusvahelise juhtimiskonverentsi peaesinejatest.

Loe meie blogist ka intervjuud Pedja Jovanovićiga.

KOOLITUSE MAHT

Koolituse maht on 2 päeva, kokku 16 akadeemilist tundi.

09.00 – 09.30  Registeerimine koos hommikukohviga
09.30 – 11.00  Koolituse esimene osa
11.00 – 11.15  Kohvipaus
11.15 – 12.45  Koolituse teine osa
12.45 – 13.45  Lõuna
13.45 – 15.15  Koolituse kolmas osa
15.15 – 15.30  Kohvipaus
15.30 – 17.00  Koolituse neljas osa
17.00 – 17.30  Küsimused ja vastused (soovi korral)

TOIMUMISAEG JA -KOHT

Täpsustamisel. Koolitus toimub inglise keeles sünkroontõlkega eesti keelde.

HIND

⊕ Programmi täishind on 850€ (+km)
⊕ Kõikidele Ericksoni coachidele kehtib programmile soodustus -15% ehk 722,50€(+km).
⊕ Kõikidele ICF coachidele soodustus -10% ehk 765€ (+km).
⊕ Samast ettevõttest mitme inimese osalemisel küsi soodustust!

LISAINFORMATSIOON JA REGISTREERIMINE

Võta meiega julgesti ühendust kas helistades, meili teel või alloleva vormi kaudu.

E-mail: info@ intelligentne.ee

Telefon: (+372) 629 9260